Proč se pustit do optimalizace ještě dnes?

Kolem seo optimalizace panuje celá řada různých mýtů. Někdo ji pokládá za scam, někdo zase, že nefunguje. Někdo zase až příliš věří v sílu SEO, zatímco existují velké problémy, které by měl řešit také. Všechno je to jeden velký mišmaš, ve kterém se člověk, nezainteresovaný a neznalý, může velice lehce ztratit. Měli bychom se tedy vůbec seznámit s tím, co všechno SEO může udělat pro naše podnikání.

balík peněz nad nápisem „úspěch“

– vycházíme z premisy toho, že máte více či méně úspěšný produkt, který se i dobře prodává, nebo službu, o kterou je i zájem, ovšem nemáte dostatek klientů a zákazníků.

A) Povědomí o produktu / službě / firmě

Tohle je naprostý základ. Pokud lidé neví o vašem produktu či službě, těžko budou znát vaši firmu a ještě hůře se jim bude u vás nakupovat, když vás nenajdou ani na sociální síti, ani ve vyhledávání. Valná většina lidí dnes nakupuje s pomocí nebo přes internet. Síla internetu v této oblasti je veliká a je tak jedině na vás, jestli se jí chopíte a proslavíte se, nebo se na to vykašlete a bude dál bojovat o těch pár zákazníků.

B) Převod uživatele na zákazníka

Vyhledávání je médium, skrze které se může uživatel internetového vyhledávače převést na zákazníka, který se v nejlepším možném případě stane stálý zákazník. Pakliže valná část uživatelů nakupuje s pomocí nebo na internetu, je nutné, aby bylo pro něj vytvořeno na firemní stránce takové prostředí, kterému tento převod umožní. Jasné a srozumitelné informace, optimalizovaný obsah, snadná navigace na stránce – to jsou jenom některé věci, které je třeba pro uživatele připravit.

prsty ukazující na kalkulátor a papír s výdaji

C) Udržování vztahu se zákazníky

Internet dovolil mnoha firmám vstupovat http://domaci.eurozpravy.cz/armada-a-policie/198942-turiste-nesmi-vstupovat-do-vojenskych-lesu-na-sumave/ do vztahu klient-firma daleko více než kdy předtím a to je ta největší výhoda. Můžete interagovat s již známými zákazníky a dále vytvářet jakýsi vztah, kdy se zákazník stane stálým zákazníkem a bude třeba i sám šířit jméno vaší osoby či firmy. A to je přesně to, o čem v tomto vztahu jde – získáváte nejen stálého zákazníka, ale také jakousi reklamní plochu. Možná bude tak spokojený, že zanechá kladnou recenzi nebo doporučí produkt či službu svým známým.

D) Přímý prodej

Lidé rádi nakupují na internetu a nechávají si doručit zboží domů. Pokud utvoříte vhodné prostředí, rádi si od vás budou kupovat on-line a rádi se k tomuto budou vracet. A SEO může tento zdroj financí znásobit nesčetněkrát, je-li provedeno vše potřebné.